Sonntag, 17. Oktober 2010

aydolunaydaysa

I kacış

Dedi ki bana:
„Kanatlarını ac
Ve uc.”





Kanatlarımla birlikte o kadar güçlüydüm ki.
Sonsuzlukla kardeş sandıgım yüreğimi
kandırırmısım meger.
Cünkü bu kanatlar naylon imiş .

Düşüyorum..
Üşüyorum..

Yinede ..
havadan daha hafif olma düşüncesi
aldı beni benden.
Gökyüzünün renkleri
dört bir yanımı sarmış.
Nefes bile almadan bırakıyorum kendimi
bu aksaksız, sonsuzluga.
Dünya burdan ne kadar da güzel..

Zamanın susmaya yüzü yok
Kendim icin yaptıklarım karşısında.
Ve
kuş bakışı bakıyorum hayata.
Ve
kontrolu asıl sahibine,
yer cekimine teslim ediyorum.

Serbest düşüşte bulunmaktayım.
Hicbirşeyi düşün(e)meme anı.
Bir kac saniyeligine
ölümsüzlük duygusu.

Dört bir yanım hürriyet.

Gercekle yüzleşmek
bu olsa gerek.

Fakat bazen cok zor.
Cünkü düşmek
gercek sayılamıycak kadar sembolik.
Bu durumdayken ben
rüya icinde rüya görüyor,
yaşıyor,
ve bunu istiyorum.
Artık
bir düş görümü kadar uzak eller
dokunuyor hasretime.
Ve artık
sahte sabahlar oluşturuyorum
kendime.

Üşüyorum
Düşüyorum..



II uykubozan

Icimde büyüyor o tutku
Başıboş ve sahipsiz.

„Her kadının biraz cıgırası gelir ya bazen ..
kendini ve otları sökmeye vurarak ellerini."

Cennetin on birinci katında
bulutlarla beraberim.
Sonsuz bir yastıga gömmüşüm başımı.
Ne fayda..
Cagırsam sanki gönderirmi seni bana
uykubozan gercegim.?

“Her kadının biraz cingene olası gelir ya bazen
Göce göce toslamak istiyorum topraga”

Düşüyorum.
Üşüyorum.



III nefesini tut

Hiç birşey göründüğü gibi değildir.
Ve bazen nefes alıp vermek bile deliliktir.
"Kıs omuzlarını, küçült kendini.
Hiç birşey isteme, hicbirşey bekleme."

Nefesini tut sadece
ve
tırnaklarınla kazı
üzerinde yattıgın toprağı.
`Ateş` de, `su`de, `hava`de ...
ve şimdi sabırsızlıkla topraği bekle ..
gelecek sesleri ...
nefesini tut …
ve yaşa.

yaşıyorum
üşüyorum.



IV Silentium

Gürültünün cok ceşidi var
Ama sessizligin sadece bir hali.
Ben
Burda
Böylece

Sessizlik ..

Bagır cagır sessizlik.

Oda sessiz…
‘O da sessiz’ diyor içimden biri
‘O da sensiz
ve en az senin kadar
kimsesiz`.

Aydolunaydaysa,
.. ahh yüregim..
düşüyor karanlığım sere serpe
yalnızlığıma..
Tüm gece sövmek istiyorum
tutunduğum dallara

ya da
ruhum aydolunaydaysa
uyanıyorum
yalnız bir hayata
..yürek sancim..
derin bir uykunun
gece karanlıgında.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen